Klachten en garantie

Bij Cora werkt hard om uw bestellingen snel en goed bij u thuis te krijgen. Toch kan er onverhoopt iets zijn waardoor er iets met uw bestelling niet in orde is en u niet tevreden bent.
Wij stellen het bijzonder op prijs als u ons dat zo snel mogelijk laat weten via cora@bijcora.nl .Wij zullen ons best doen uw klacht zo snel en goed mogelijk op te lossen. 
 
Sins 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU mogelijk om klachten aan te melden bij het ODR platform van de Europeese commissie. Dit ODR platform is te vinden op : https://ec.europa.eu/odr Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij uw klacht te deponeren via het platform van de Europeese Unie. 
 
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor  dat  een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van dit gebrek melding aan ons te maken hierover. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging. 
De garantie geldt niet als u zelf iets heeft stuk gemaakt, of het product verkeerd heeft gebruikt.